B-saker som funkar!

Sv: B-saker som funkar!

Ett grått schabrak med röd passpoal från börjes;håller formen efter tvätt och ser fortfarande fint ut!

Jag har ett schabrak från Horze, ett flertal saker från Börjes - dock mest grimmor, något scharbak, Täckena (har thermo, rid & regntäcket - supernöjd med alla!!)
Kommer säkert på fler saker, men det är vad jag kan komma just för stunden...

asfaltsflickan skrev:
Börjes helskodda Domino ridbyxor! Alla mina dyrare ridbyxor har gått sönder, men mina Domino ser knappt ens slitna ut trots extremt flitig användning. Dessutom är de något av det skönaste man kan ha på sig.
:bow: :love: Kan bara hålla med!!

Lägger till Norton benskydden! Helt otroligt vilken kvalitet till lågt pris! :)

Sjöhagen fleecetäcke för 150 spänn. Haft i 3 år nu. Fortfarande nytt.

köpte märkeslöst träns på Hi-sport för 150kr(en hälla gick sönder fort, sämre läder men snyggt!) som köpte in en hästhörna under en höst, med olika billigare märken som prorider, godeba mm. Köpte hjälm för 300- den är ultralight väger inget med böjlig skärm, snyggare nättare modell än vanlig champion.
köpte 2 täcken ett 400g täcke i tråkig grön färg med bogveck. alla varoro var nedsatta med 50% så det kostade 600kr, sen ett likdant regntäcke för 400kr. Båda håller än.

Det fanns en hel drös med häst grejor... Så jag tyckte de var billigt.
mamsen köpte en ridjacka från Prohorse för 300kr.

Sen försvann hästgrejorna. Det ska inte ta in det igen. Konstigt då det fullkomligt stormade in folk som ville ha hästgrejor.... dock ej andra sportartiklar...

Längtar tills nästa tripp till Börjes. Får se vad man hittar på Ullared, så kan man komplettera med Börjes. Och lite Eko... :)
*känna sig smart och ekonomisk*

Man går ju inte samhälle ekonomi för ingenting :)

Jag gillar globusbootsen... HAde varit lite dyrt att köpa eskadron när man gör av med ca 2 par i månaden... Ja... min häst är jättebra på att trampa sönder dom, även eskadrons som jag har ett par stycken av...

Börjes neopreneboots är faktiskt rätt bra, kostar ca 130 kr.
Annars vet jag inte.... det är ju mkt småsaker man köpt billigt, typ grimskaft o sånt som oxå hållt bra.
Ett par tjocka sammetsshabrak har jag oxå som kostade kanske 150 kr/st, väldigt fina till det priset. Köpt på falsterbo av nån "utlänning" ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka