Baby-, barnmässan i Gbg!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare corona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 694
C

corona

Någon som ska dit?

Troligtvis kikar jag, sonen och några andra mammor med respektive barn dit under fredagen.

Någon som varit där tidigare?
Pratade med en kompis som var där förra året och blev besviken. Dels på vad som fanns att titta på, dels på att allt var så hiskeligt dyrt... :(

Men, det ska bli kul i alla fall!! Kanske ses vi där?? :)

Sv: Baby-, barnmässan i Gbg!

ja, jag var där förra året och blev också lote besviken på att det bara var märkes och prylhysteri! Mycket var dyrt och det fanns knappt några aktiviteter alls för huvudpersonerna-barnen ,vilket jag tyckte var dåligt. När jag var på scrapmässa i gbg hade de lekhörna med barnvakt till och med och det hade jag inte alls väntat mig men det var ju kanon!

mest montrar med dyra bebisprylar med andra ord, men det fanns mycket kul att se också såklart o bra erbjudanden på barnvagnar om man nu skall köpa det...

men det verkar bättre i år, med fler o roligare utställare!

kanske ses om jag orkar pallrra mig ner själv med båda barnen, sambon ska fiska :)

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 188
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 186
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka