Bukefalos 28 år!

Baby jogger city elite

rubytoo

Trådstartare
Någon med erfarenhet? Är jag helt fel ute i vagntänk nu? Plutten är ju 16 månader och vill ha en lite lättare vagn att styra omkring med än Brion.

Har även en sing men den gillar han inte att sitta i längre eftersom det inte är var sig fullt sitt eller liggläge.

:o
Har även en Timmy men den är mer ämnad som en vagn i stallet.

Har tittat på i princip alla vagnar som finns och jämfört UJ och Baby jogger och där tycker jag att baby joggern är smidigare

Så fram med förslag :D
 
Sv: Baby jogger city elite

Jag vet inte riktigt, men Babyjogger ser mindre ut i sitsen ungefär jämförbart med UJ´s lillebror Swift ?

Om det är så känner jag personligen att den blir för trång. Vi provade en Swift i går för att ev byta till en smidigare vagn än UJ, men E som bara är 19 månader och ligger under på längdkurvan körde huvudet nästan upp i sufletten.
Med åkpåse, fårskinn och bysliga kläder kändes den tyvärr alldeles för trång ..

Vad är det som är fördel babyjoggern ( mot UJ ) menar du?
 
Sv: Baby jogger city elite

Vi har tittat på City Elite, när vi egentligen var ute för att titta på "lillebrodern" City Mini.

Vi köpte dock Mini:n då vi var ute efter en liten vagn att ha istället för paraplysulky, men ändå rejäl (och vi fullkomligt älskar den vagnen, och använder den jämt, istället för vår stora vagn som ändå också är en bra vagn), men vi var sugna även på Elite:n då de hade superbra pris på den just då.

Elite:n kändes både stor och rymlig, hade många smarta lösningar, och kändes "rejäl", och jag måste säga att BJ:s hopfällningsmekanism känns helt överlägsen.

Vi har vår 19-månaders i Mini:n med åkpåse, overall etc och det är inga problem alls. Så jag tror att - i en jämförelse med UJ - så är Swiften i så fall som Mini:n, och UJ som Elite:n. Vi har flera kompisar med UJ, och Elite:n är inte mindre, tycker inte jag i alla fall.
 
Sv: Baby jogger city elite

Maromer här på buke har en.
jag tycker inte om 3hjuliga vagnar alls, men om man bortser från de är det säkert en jättebra vagn. men vad jag vet är hon och hennes sambo jättenöjda med den...
du kan ju pma henne, eller så ser hon säkert tråden när hon är inne;):)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 109
Senast: ako
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 058
Senast: Lilahnee
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 642
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp