Babykläder!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Warmia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 801
Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Vad rekommenderar ni att man har med sig för kläder till bb om man är beräknad till i början av oktober? Jacka, tjockare tröja ??? Det är mest klädvalet när man ska åka hem jag undrar över......

Sv: Babykläder!

Det är olika från person till person, men jag skulle nog ta på bebisen en varm och mjuk dress, en mössa och kanske lägga en tunnare filt över. Men det beror ju helt och hållet på vad det är för väder förstås. :idea:

Body, byxa med fot eller strumpor, liten mössa och sedan en fleceoverall som man kan vika över händer och fötter och huva! Och är det kallt, en extra filt. Mina ungar har haft fleceoverall på sig nästan hela första vintern... Perfekt både i vagnen och i bilbarnstolen! Jag hade även en urmysig fodrad plyschoverall till Elin, det var hur gosig som helst!

Snurrfian skrev:
Body, byxa med fot eller strumpor, liten mössa och sedan en fleceoverall som man kan vika över händer och fötter och huva! Och är det kallt, en extra filt.

Instämmer, precis så klädde jag min Elin som föddes i oktober i fjol.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 892
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka