babyproffsens babybox..

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare mosig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 180
M

mosig

fick en sådan till mitt första barn och hade velat hämta ut en sån igen men när jag skulle fylla i på internet stod att jag redan registrerat mig och fått en.
man får alltså inte en per par utan bara en enda punkt slut?
någon som vet?

Sv: babyproffsens babybox..

Be karln lösa ut en :) Så gjorde vi och det var inga problem.

hmm.. smart..

men hur är de egentligen, är de en per barn eller en per familj?

En per hushåll. Står det i alla fall på deras hemsida.

Jo men de verkar inte ha koll på det och eftersom sambon blev första gången far så var han eget hushåll i det fallet ;)

Fortsätter tråden lite...
Vad är det som ingår i dom där boxarna? Vi skulle hämta ut vår, men då var dom slut och dom kunde inte svara på vad som ingick.....??

Babyproffsen ingår numera blöjhink :D Hurra!

Annars lite blöjor, ibland nån salva, lite rabatter, information och tror en påse tvättmedel :) Minns knappt. Var hinken man ville ha :D

Då går du till närmsta butik, förklarar att du redan finns registrerad och så registrerar du dig i butiken. Funkade inte att nätregistrera fr mig heller då jag redan fann med, men de sa att man givetvis skulle ha en box per barn.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 570
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 048
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 258
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka