Bukefalos 28 år!

babyproffsens babybox..

M

mosig

fick en sådan till mitt första barn och hade velat hämta ut en sån igen men när jag skulle fylla i på internet stod att jag redan registrerat mig och fått en.
man får alltså inte en per par utan bara en enda punkt slut?
någon som vet?
 
Sv: babyproffsens babybox..

Be karln lösa ut en :) Så gjorde vi och det var inga problem.
 
Sv: babyproffsens babybox..

hmm.. smart..

men hur är de egentligen, är de en per barn eller en per familj?
 
Sv: babyproffsens babybox..

En per hushåll. Står det i alla fall på deras hemsida.
 
Sv: babyproffsens babybox..

Jo men de verkar inte ha koll på det och eftersom sambon blev första gången far så var han eget hushåll i det fallet ;)
 
Sv: babyproffsens babybox..

Fortsätter tråden lite...
Vad är det som ingår i dom där boxarna? Vi skulle hämta ut vår, men då var dom slut och dom kunde inte svara på vad som ingick.....??
 
Sv: babyproffsens babybox..

Babyproffsen ingår numera blöjhink :D Hurra!

Annars lite blöjor, ibland nån salva, lite rabatter, information och tror en påse tvättmedel :) Minns knappt. Var hinken man ville ha :D
 
Sv: babyproffsens babybox..

Då går du till närmsta butik, förklarar att du redan finns registrerad och så registrerar du dig i butiken. Funkade inte att nätregistrera fr mig heller då jag redan fann med, men de sa att man givetvis skulle ha en box per barn.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok För någon som alltid velat vara anonym, som inte velat ta plats och som knappt vågat göra sin röst hörd. Som alltid levt i skuggan av...
Svar
6
· Visningar
551
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 249
Senast: Amha
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 931
Senast: Linn-Nora
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
15 304
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp