Babyvakt? Babytalker?

Sv: Babyvakt? Babytalker?

Vill ha en babyvakt eftersom att sonen sover ju i sin säng i sovrummet. Har jag minsta lilla ljud på TV-n eller något annat så har jag enormt svårt för att höra.

Jag får ingen hörselhjälp, så även fastän lägenheten bara är en 2a på 65 kvm så skulle den vara bra att ha!

Är sugen på en med bild, men tror inte det är nödvändigt.
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Funkar jättebra! Har haft våran sedan dottern var någon månad, nu är hon 2 år och vi använder den fortfarande (svårt att höra henne när hon sover i ena änden på nedervåningen och vi tittar på TV på övervåningen i andra änden).
Bra räckvidd (vilket jag uppskattat mkt när man varit ute i trädgården) och hyffsad stand-by-tid.

Är ju i v 39 med barn nr 2, och vi kommer köpa en till likadan babyvakt, så vi kan ha en i vårt sovrum till den lill* också.

Som sagt..... MER än nöjda (och priset är ju bara ytterligare ett plus jämfört med många andra modeller...)
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Ska prata med sambon!

Är den inte bra, så har man väl rätt att lämna tillbaka?
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Vi har den, men jag vet inte om vi gör något fel el. så för man skulle kunna tro att det bor en utomjording i den.
Hör en massa missljud i den, men jag hör aldrig Jonas :smirk:
Kan inte beskriva ordentligt men det tjuter & knastrar i den.
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Har ni testat att byta kanalfrekvens på den? Kan vara så att någon annan i er närhet har en likadan som är inställd på samma frekvens, och då kan det bli störningar.
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Vi har en som jag fått av en arbetskamrat, dne har 8 år på nacken och batteriet i "vuxendelen" är slut så den står på laddaren hela tiden. Vi har ett stort hus på 2 våningar och det funkar jätte bra, även om Rasmus ligger ute i vagnen.
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Om du öppnat paketen kan du nog inte lämna tillbaka den bara för att du inte gillar modellen (tror jag).

Men jag har en sån som du visade på bilden och den är bra!!
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Vi har en sån men med facit i hand skulle jag köpt en annan.

För det första behöver jag en som jag inte behöver fippla med batterier på hela tiden. Båda enheterna skall vara uppladdningsbara!

För det andra så tar min apparat in en massa andra ljud (bilar, faglar, regn och blåst) och det har hänt ett 10-tal gånger att den INTE tar in dotterns ljud. Detta har bara hänt ute med batteridrift. Men jag litar inte på den!!! Vi är inne på den andra apparaten, den första reklamerade vi men det är samma fel med denna. Men jag har inte orkat bråka vidare om denna...

Jag använder min flera timmar varje dag när hon sover och jag sköter hästarna.

Padwiko har en kompis till mej, den verkar bra!
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Jodå, vi har bytt några ggr.
En gång när sambons kompis fick äran att passa lilleman en stund medans jag var ute hos hästarna & fodrade så lät det som om ett par småtjejer lekte karaoke i den :o
Han (kompisen) trodde jag hade hamnat i värsta knipan (nersparkad el. nåt) ute hos hästarna men han vågade inte lämna bebisen så han ropade lite lätt på mig i "innestationen" :D

Fast det bästa är väl att handenheten funkar ihop med våra andra Walkietalkies:bow:
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Konstigt... Våran har vi inte haft några som helst problem med (förutom första dagarna, innan vi kom på att dagmamman rakt över gatan där vi bodde då hade en likadan inställd på samma frekvens... Attans vilket liv det var i den då :angel:)
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

*kl*

Laddbart i båda ändarna verkar ju vara smidigast. Vi ska ju ändå inte använda den ute.
 
Sv: Babyvakt? Babytalker?

Det var ju ungefär en sådan jag tittade på.

Aja, det lutar åt den om vi inte hittar en annan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 830
Senast: Exile
·
Övr. Barn Kära buke! Det måste finnas många här som har gått igenom det jag (troligtvis) kommer gå igenom, så nu vill jag höra era tankar och...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
18 344
Senast: Klonim
·
Fritid Vi har ett mycket märkligt fenomen i sovrummet eller rättare sagt i sängen. När man ligger i sängen så hörs precis allt. Ljud utifrån...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 199
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag har ett dilemma som jag gärna vill höra era åsikter på. Har en katt, en aktiv katt, vi bor på landet sist på grusvägen och han är...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 634
Senast: Lindsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp