back on track på gekås?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Uddatyp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 558
U

Uddatyp

finns de där?
ska dit snart o tänkte köpa ett bot täcke..antingen sån man syr på själv eller sånt täcke..för de finns sånna täcken va? om ja inte fattat fel..
har dom bra regntäcken där annars?

Sv: back on track på gekås?

Nej, jag tvivlar starkt på att dom börjat säljat BoT´s produkter på Gekås.
Men dom finns ju på många ställen annars, varför beställer du inte via internet t.ex.?

Här finns flera av BoT´s saker: www.tahorseware.se (eller .com på slutet.)

Jag anser nog att deras täcken är hyfsade, prisvärda och helt okej. Men det finns ju bättre att få tag i... :smirk:

JAg tycker dom har bra täcken på gekås :D . Jag har två därifrån, ett vintertäcke och ett halvtjockt. Det är med bogveck och snabbknäppe dessutom :love: . Så är dom ju inte så dyra heller. Gav 299:- får vintertäcket och 349:- för det andra. Det finnns ganska stort utbud vad det gäller täcken så jag tycker absolut att du ska åka dit och kolla iaf ;)

jo..har tänkt beställa många gånger..men inbillar mej att de kanske kan bli liiite billigare om man köper i affär?
vilka affärer säljer annars de?

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: Edla
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 900
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka