Back on Track täcke!

Sv: Back on Track täcke!

fio. skrev:
Det kostar inte mer än vilket utetäcke som helst, det är fantastiskt bra, jag har utetäcket med hals.

Inte för jag vet vad du brukar köpa för täcken :angel: men det går nästan tre utetäcken på ett BoT för 2600 kronor för mig iaf :devil:

Självklart kan man prova det först ( om inte annat för ekonomins skull ;) ) Men för mig som har en 19-åring känns det som en god investering om jag ändå ska linda varje kväll.

Jag har ett BoT stalltäcke och har inte ångrat mig en dag att jag köpte det. Var först inne på att köpa ryggstycket men då min häst gärna låser sig i bogarna tyckte jag det var bättre att investera i täcket. Lägger på täcket en stund före och efter rid/träningspass och hästen är behagligt mjuk och varm i muskler och hela kroppen. :banana:

Alexandra_W skrev:
Inte för jag vet vad du brukar köpa för täcken :angel: men det går nästan tre utetäcken på ett BoT för 2600 kronor för mig iaf :devil:

Horseware ;)

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka