Back on track täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Anca
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 883
A

Anca

Är det nån som vet vad ett back on track täcke kostar? Jag funderar på att köpa ett till min islänning.

Sv: Back on track täcke

Finns det flera olika back on track täcken:confused:? Jag trodde att det bara fanns en modell:)

Finns ju fleec, nät, innetäcken och utetäcken.

Mitt fleec kostade ca: 1800 kr och det var det verkligen värt.

Tack! Då vet jag på ett ung. Ja, jag tror oxå att dom är värda varenda krona. Ska ta o kolla på nätet efter en återförsäljare nära mig...

Jag har fått flera bra tips på återförsäljare via PM från snälla Bukemänniskor. Tack!:bump:

Kan inte du skicka ett pm till mig med lite BoT återförsäljare? Hade varit jättegullig!

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
141
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
967
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 318
Senast: fio
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet