Back On track, uppehåll?

nyponros

Trådstartare
Började använda BoTs ryggvärmare nattetid för några veckor sedan, och har nu kommit till den tiden då man enligt back on track bör ha ett uppehåll. Har ni det? Hur länge?
Börjar ni stegvis igen efter uppehållet?

Sv: Back On track, uppehåll?

Började använda BoTs ryggvärmare nattetid för några veckor sedan, och har nu kommit till den tiden då man enligt back on track bör ha ett uppehåll. Har ni det? Hur länge?
Börjar ni stegvis igen efter uppehållet?

Har nättäcket nattetid och har inte haft något uppehåll ... kanske borde ha det men det fungerar så bra .. vill inte han ska vara utan det

Tror det är 3 veckors andvändande och sedan 1 vecka uppehåll. Brukar köra så om jag använder mina BoT prylar regelbundet varje dag men har jag det bara då och då så kör jag inget uppehåll.

om man inte har ett uppehåll ibland förlorar det funktionen och hästen blir imun eller vad man kan säga :P

Nu har jag bara använt det på mig själv men jag har aldrig haft nåt uppehåll, och det har de inte sagt nåt om när jag köpt grejerna, även om det varit hästsaker jag köpt... Jag använder nämligen även hästsakerna på mig själv...

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
140
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 251
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka