Back on track

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare elinsjobergh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 173
E

elinsjobergh

Hejsan! Är lite nyfiken på bandageundrläggen back on track. Är det någon som har provat dem och vad tycker ni isåfall om dem?? Och sist men inte minst vad kostar dom? Dyr skulle ja tro!

Hallå :)Har också funderat på att prova dom bandageunderläggen till min häst som har en stor galla på ena bakbenet.Det är ganska dyrt men värt om det funkar.Tror ett bandage underlägg kostede typ 250-300 pix :crazy:
Gå in på www.backontrack.nu och kolla lite,kanske det står mer priser där.

vaddstycke 40*40cm kostar 296:- styck
45*40cm kostar 317:- finns även en ryggvärmare 1*1meter
den kostar 690:-, finns även kläder till människan,
gå in på hem.passagen.se/aspbarkpellets för priser och titta på det fullstora täcket. har en åring och har inte börjat använda än men ska i förebyggande syfte.

Sök på forumet om Back on Track så får du nog upp en hel del om ämnet! :)

jag har oxså tänkt köpa det täcket..ska kolla upp länken du la in och titta på priset... :D

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V