Back on track

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Plutten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 558
Sv: Back on track

Jag använder inte ryggstycket nu när det är såhär varmt. Men däremot paddarna. Valacken går just nu i hettan i hagen med paddar + lindor.

En sak om BoT:s hasskydd förresten..fick mitt igår, storlek small, tyvärr för stort för maxade D-ponny arabvalacken och även för 153 cm höga arabstoet. Så de fungerar någ båst till stora hästar, och inte de som har alltför finlemmade ben.. Lite trist, men antar det bara är att sälja mitt, hann bara prova det, jag som hade sett fram emot att se hur det funkade på herrns has =/

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
141
Senast: aglaonema
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 269
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
574
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka