Bukefalos 28 år!

BackOnTrack

Jag tycker att de är superbra. Ångrar inte att jag köpt dem iaf. Gallorna på hästarna har försvunnit :)
Har på dem nästan varje natt och efter träning.
 
har sån pad till min häst som haft en skada och jag tror att det är bl.a. den som gör att hon blivit bättre... :bow:
 
Finns en tråd om B.O.T-paddarna på "Hästvård", tror jag. Ganska lång och med många svar. :)

Vet ni vart man kan hitta dessa paddar på nätet?
Såg dom på en sida igår, men glömde vart :o
 
ja har sånt knäskydd...helt underbart! köp BOT skudd lr stöd för tex handled lr knä om du har strul me d...ja såg även att d fanns ryggstöd fr d på centaur i täby :banana: :bow:
 
är det någon som vet vart man kan köpa sånna via nätet? något pris?
 
tackar!
intressant läsning men hittade tyvärr inget pris... :crazy:
 
De är superbra... har bara bra erfarenheter av dessa... de är absolut värda sitt pris!!! :)
 
Har två paddar och kommer definitivt köpa fler! :love:
Jättebra, med fantastiskt resultat. Hästen hade förut lite gallor, men efter en natt med BoT så har han helt torra och fina ben!

Rekommenderas verkligen!

Mvh Huntress
 

Liknande trådar

Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: caballus
·
Utrustning Behöver ev köpa ny padd och blivit tipsad om foampadd typ ogilvy eller snarlik. Ser att både Börjes och Hööks har nåt liknande, någon...
Svar
7
· Visningar
697
Utrustning Har en hoppsadel som glider fram på hästen, märks främst just när vi hoppar. Sadeln är utprovad av sadelprovare med bra rykte. Har ni...
Svar
6
· Visningar
577
Senast: Silje
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
739
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp