bada i klor, farligt för gravida?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Tokmaja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 865
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tokmaja

Är det nån fara med att bada i klor när man är gravid??
Har varit endel på badhuset med sonen nu sen jag blev ledig och vi har lite tid över :banana: men så frågade mamma igår om det verkligen var ok att bada i klor när man var gravid... har inte ens tänkt på det, men folk går ju på vattengympa som gravida och det görs väl ofta sent i graviditeten väl!?

Nån som vet om det är nån fara?

Sv: bada i klor, farligt för gravida?

Ingen fara! Gick på vattengympa när jag vänta äldsta. En tjej som var med hade gått sedan hon var i vecka 15 och gick samma dag som hon födde i v.41+5.

Nej det är inte farligt.
Vattengymnastik är ju jättevanligt vid foglossning tex. Och det får man ju gå på graviditeten ut.

nej absolut inte farligt, min barnmorska rekomenderade att jag skulle bada för att det är bra motion

tack!
Som jag misstänkte alltså! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 094
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 073
Senast: Ninnurur
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka