Bada i sjö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare CA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 435
Sv: Bada i sjö

Nejdå! Min vovve går inte att hålla ifrån vatten, hon plumsar i och simmar rakt ut, helt utan hejd! :D

BC-hanen premiärbadade nere i ån när det var 1 m höga iskanter kvar och vattentemeraturen var nog runt 0 :crazy: Fast hunden tyckte det var höjden av lycka :D Husse fick hänga sig ut över iskanten och fiska upp honom...

hihi, min var nere i vintras på sjön när någon hade gjort en vak mitt i sjön och dit skulle hon. Jag sprang som en tok och ropade på henne. Hatar att gå på isen när det är "hål" i den:crazy:

Hon badade igår, och det verkade som om hon tyckte det var roligt. Simmade och plockade upp grejer på botten.
Fler här som har hundar som doppar ner hela huvudet och "bubblar" upp vatten? Det ser jätteroligt ut:D

Det kan inte vara nogra problem vill hon bada så låt na göra det!;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 760
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 465
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 522
Senast: AnneB
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 057
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka