JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Både stora och små deltar under superhelgen
Moderator
Hästnyheter
Under helgen hade ridklubben Udden sin årliga superhelg. "Superhelg och superbra", säger Maria Gardstig. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Får tionde året i rad arrangerar Ridklubben Udden den omtyckta tävlingen. Cirka 800 starter ska hinnas med mellan fredag och söndag. ...
Hästnyheter
Hundratals hästfantaster har samlats i Törnerum för att att tävla och umgås. 24Kalmar åkte ut till anläggningen och tog pulsen på både...
Hästnyheter
Ryttaren Martin Ståhlfors hade en lyckad tävling förra året och är även i år en av förhandsfavoriterna under Uddens superhelg som inleds...
Rehab för ryttare med häst
Hästmänniskan Tänker att att första steg är att börja umgås med dina hästar. Gör det du orkar! Kämpar fortfarande med hjärntrötthet och ffa...
Fiorano
5 minuter sedan
Pass förvaring
Anläggning Jag vet, men diskuterade just när man MÅSTE ha med sig passet. :)
F ö så resonerar jag som du, jag har helst koll på mitt pass själv...
LenaH
26 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Känner mig så mycket bättre i kroppen idag och firade med att rida runt på Prado. Har fortfarande inte riktigt förstått hans problematik...
Fiorano
Idag kl 21:28
Svar: 1 426
Visningar: 110 612
Grenar