Bukefalos 28 år!

Badkläder *inspotråd*

Mirre

Trådstartare
Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration :p
Var kan tänkas hitta något bra för bra pris?
 
Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration :p
Var kan tänkas hitta något bra för bra pris?

Jag funderar på den här, om den är svart i botten för vill bara köpa en ny överdel då jag fortfarande ammar.
144801689429745556.png
 
Hur storbystad är du, klarar du dig med lappar som täcker brösten eller behöver/föredrar du någon form av stöd och/eller stoppning?
 
Jag blev sugen på dessa:

hmprod


hmprod



Men eftersom min bröllopsklänning är axelbandslös så behöver jag ha en bikini som är axelbandslös, vill ha fin bränna till augusti :)
 
Gör ett allmänt svar här nu.
Är på jakt efter något hyfsat färgglatt (nästan alla mina kläder är svarta, så måste ha lite färg) som har lite stöd och gärna något som kan hålla in på höfterna lite :p

Många fina förslag här inne :)
 
Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo
 
Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo
Ska kolla på dem märkena, framförallt Asos. Den modellen kan absolut vara något, det var snygg färg också.
 
Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo

Tack för tipset om sida!!! :bow:
 
Jag köper nästan aldrig hela bikiniset utan tycker det är fint att ha tex svart nederdel och en härlig färg på överdelen :) Fick flera underdelar i julklapp av min sambo eftersom att vi ska på solsemester, bland annat en modell med "scrunch" baktill - det var riktigt fint faktiskt :D jag är smal och lite "rak" så rumpan ser kurvigare ut i dem.
Jag ska beställa någon ny överdel också, tyckte H* hade ett par fina!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
516
Senast: turbofling
·
Kläder & Bli fin En hbtq-förening jag följt ett tag och haft kontakt med har lite träffar då och då, och nu ska vara i en simhall/badhus. Jag är väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 281
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 840
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp