Badpremiär för trans, bikini/baddräkt?

Regnbågen

Trådstartare
En hbtq-förening jag följt ett tag och haft kontakt med har lite träffar då och då, och nu ska vara i en simhall/badhus. Jag är väldigt sugen på att åka dit. Men det här med att klä mig i tjejkläder offentligt är rätt nytt för mig, och aldrig haft badkläder eller badat offentligt som "kvinna".

Nu kommer det vara ett slutet sällskap och bara lite personal på plats om jag förstått rätt, men verkar bli rätt många ändå.

Vad ska jag ha på mig? Vad är skönast att bada i och lalla runt i en simhall med? :) Eller ska man köra med säkra men väldigt tråkiga kortet med ett par vanliga badbyxor?

PS. Jag är inte opererad
 
Vad sägs om något liknande den här?
1695052583339.png
 
Ta det som du själv VILL ha på dig - det känns ju som en väldigt trygg och bra miljö att testa hur det känns att gå i "kvinnliga" badkläder. Numera finns det massor med olika typer av baddrakter, t.ex. liknande bilden som lades upp i tråden, som inte är så "avslöjande" men ändå feminina. Jag har också en liten badkjol som man knyter runt livet, funkar till både bikini och baddrakt och man kan simma med den om man vill, eller enkelt ta av den om man känner att man skulle vara bekväm utan.
 
Har funderat på en sån här
https://www.zizzi.se/badklanning-med-snordetalj-svart-S00575A0199.html
Kan man bara kombinera med någon svart bikiniunderdel, får man lite mer coverage där framme.

Tyckte också den här var fin, men fanns ingen överdel till i lager. :(
https://www.ellos.se/ellos-collection/bikinitrosa-hallie-tai-high/7015845-03

Eller om man ska gå lite all-in och köra med en sån här kanske
https://www.ellos.se/ellos-collection/baddrakt-santorini/7017870-01
Jag gillar iden och du är modigare än vad jag är.
 
En hbtq-förening jag följt ett tag och haft kontakt med har lite träffar då och då, och nu ska vara i en simhall/badhus. Jag är väldigt sugen på att åka dit. Men det här med att klä mig i tjejkläder offentligt är rätt nytt för mig, och aldrig haft badkläder eller badat offentligt som "kvinna".

Nu kommer det vara ett slutet sällskap och bara lite personal på plats om jag förstått rätt, men verkar bli rätt många ändå.

Vad ska jag ha på mig? Vad är skönast att bada i och lalla runt i en simhall med? :) Eller ska man köra med säkra men väldigt tråkiga kortet med ett par vanliga badbyxor?

PS. Jag är inte opererad
Jag badar nästan alltid med badshorts, tycker det är bekvämast. Olika typer av toppar till, både mer sportbhliknande och mer traditionella bikinitoppar. Ibland baddräkt med shorts över.
 
Jag badar nästan alltid med badshorts, tycker det är bekvämast. Olika typer av toppar till, både mer sportbhliknande och mer traditionella bikinitoppar. Ibland baddräkt med shorts över.
Samma här. Det är egentligen jättekonstigt (dock ej förvånande) att kvinnor förväntas vara bekväma att bära "trosor" på offentlig plats, raka "bikinilinjen" o.s.v. Men jag tycker mig se fler som har shorts nu.
 
En hbtq-förening jag följt ett tag och haft kontakt med har lite träffar då och då, och nu ska vara i en simhall/badhus. Jag är väldigt sugen på att åka dit. Men det här med att klä mig i tjejkläder offentligt är rätt nytt för mig, och aldrig haft badkläder eller badat offentligt som "kvinna".

Nu kommer det vara ett slutet sällskap och bara lite personal på plats om jag förstått rätt, men verkar bli rätt många ändå.

Vad ska jag ha på mig? Vad är skönast att bada i och lalla runt i en simhall med? :) Eller ska man köra med säkra men väldigt tråkiga kortet med ett par vanliga badbyxor?

PS. Jag är inte opererad
Dina förslag var ju superfina! Jag har alltid med en morgonrock i simhall, tycker det är jätteskönt att ta på mig innan och efter bad. Så det är ju också ett tips!
 

Liknande trådar

M
Hästvård Min dotter och jag har precis ( 14 dgr sedan) tagit hem en kamrat! Blivit fodervärdar. Kamraten är en gammal Nordsvensk-gubbe, hur mysig...
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: matador
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp