• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Nyrelski
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 306
N

Nyrelski

Någon som vet när och på vilken kanal de visar därifrån på TV?
Hörde de skulle visa direkt på BBC men vet inte vilken BBC-kanal. Eurosport visar bara sammandrag.
Jag måste gå på jakt efter någon som har kanalerna så jag är ute i god tid :D

Ska tyvärr inte dit så jag måste ju se på TV! :)

Sv: Badminton

Tack, länken funkade inte nu men jag får kolla igen om ett par dagar

Jag skall dit och titta :rofl: :angel: ......och på så sätt skaffa ytterligare mod!!!

Någon avundsjuk människa här????;)

Flyger över på fredag (5/5) och hem på måndagen......700 kronor t o r

Ja :mad: Flera i stallet och grannen ska åka, men jag måste vara hemma och passa hästarna :mad: :cry:
Men jag är på jakt efter någon med BBC och ska förhoppningsvis följa iaf terrängen direkt :)

Glöm att jag skrev att jag hade BBC är uppbokad den dagen *ledsen* ville se juh!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 893
Senast: Derivata
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 422
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 533
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka