Badrumsmatta

Silver Girl

Trådstartare
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Är det frotté man ska ha eller vilka material är bra?
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?

Senast ändrad:
Då jag inte har golvvärmen på i badrummet behöver jag skaffa en badrumsmatta för att inte frysa för mycket om fötterna.
Jag har aldrig haft en badrumsmatta så jag har ingen koll. Något annat jag ska tänka på utöver att den mjuk och skön?
Kolla lidl reklam för nästa vecka,fina ,mjuka o gosiga o hållbara. + billigt

Vilket material du vill ha är lite beroende på t ex hur ofta du kommer att behöva tvätta den. För mig som har ett gäng katter som gärna lämnar sina hårbollar på badrumsmattan så går det bara med mattor helt i frotté utan gummi på baksidan.

Vilket material du vill ha är lite beroende på t ex hur ofta du kommer att behöva tvätta den. För mig som har ett gäng katter som gärna lämnar sina hårbollar på badrumsmattan så går det bara med mattor helt i frotté utan gummi på baksidan.
Behöver nog inte tvätta särskilt ofta. Det är bara jag som använder badrummet och hunden går sällan in där. Det finns ju varken leksaker eller mat där.

Älskar vår fluffiga badrumsmatta och vill typ inte gå därifrån för att den är så gossig för fötterna. Från IKEA, för en billig peng☺️

Bifogade filer

• 7231113E-AD3D-416C-B281-124B57FD2401.webp
    7231113E-AD3D-416C-B281-124B57FD2401.webp
    150,6 KB · Visningar: 71

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 329
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 757
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka