JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här såg det ut förra sommaren när mina två badade!!
Undrar hur det ser ut i år!
Har era barn badat ännu?
Sv: Badväder!
Åh vad mysigt det ser ut...Och vilka gullungar.
Här har Hampus bara badat på balkongen ännu i sin pool,varit rätt taskigt väder ett tag...
Så här ! (jag har tyvärr världens sämsta VGA-kamera i mobilen men ni greppar väl läget ändå)
Vi har en superbarnbadstrand 200 m hemifrån, går direkt från dagis - vaddå lyx !
Så här såg det ut idag då Stina tog sig ett dopp!
Och så här går det om man viftar för mycket med vattenslangen:
Jenny
Status
Stängd för vidare inlägg.
Övr. Barn
Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Övr. Barn
Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen?
Jag ska börja jobba efter min...
Övr. Barn
Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt.
Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Övr. Barn
Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se.
Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 851
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 815
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 082
Hund