Bukefalos 28 år!

Bäbisbilder på kaniner!

Sv: Bäbisbilder på kaniner!

min kull förra sommaren! :love:
DSC_3208.jpg


lilla bebis-fred perry från samma kull : )
DSC_4804.jpg


och nu utan bebishår! ;D
DSC_5753.jpg


pyttelilla musse!
PHOTO580.jpg


och stora : )
DSC_4796.jpg


mango bebis!
P6220004.jpg


och tjockisen nu :9
DSC_5034.jpg
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

.:love: :love: :love: ZACK var nog något av det gulligaste jag har sett!!!! de andra två var också jättefina :)

Lilla Zack, ja, hon var något speciellt. Hoppade över bananlådans kant redan 3 veckor gammal. Först ut på äventyr av de fyra ungarna. Så genomgo verkligen :love:. Men de finaste är de som får stanna kvar kortast tid, det ena benet var kraftigt vridet och de andra var bara lite vridet, men dock. Jag avlivade henne 2 dagar efter att det kortet togs :cry:
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Här kommer en bild på min bebis. 10 veckor gammal

1238927645_resized.jpg
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: Stinaelin
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
870
Senast: Rosett
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 006
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Hjälp med fundering
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Lätt E
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp