Bukefalos 28 år!

Bäbisbilder på kaniner!

Scandi

Trådstartare
satt och tittade på bilder i den gamla datorn och hittade bland annat dessa....
:love:
mako5y.jpg
2qtk3n6.jpg

Snuffan 4mån
wlet6o.jpg

Tuss 8mån

Nu är de ju inte så hiiimla unga på dessa, men de äldsta jag har på dem iallafall.

POSTA gärna bilder på ERA kaniner som bäbisar också! :love:
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

hu gamla måste en kanin vara för att man skall få skilja den från mamman? :o
om de e ca 8 veckor.. så e min fransk vädur zally ca 8 veckor på denna bild:

njj.jpg


:love:

ja har typ 20 bilder av henne som liten, då det här bara var för ca 1 ½ år sen ;)
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Lite bebisbilder på Fia, som är familjens kanin (född här) och som fyller 4 år i juni.

Fia med sina syskon. (3 veckor)
2hdtcn6.jpg


Med sin mamma. (4 veckor)
1zzq7w7.jpg


Ser ut som en höna. (5 veckor) :p
2cfe2l5.jpg


"Stor" tjej. (8 veckor)
kcnlme.jpg


Och såhär söt är hon nu. :love:
iodaif.jpg
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Sen söta Saga, som också är född här.
Hon såldes vid 8v ålder, men har nu kommit tillbaka.

2 veckor
2ikzgab.jpg


3 veckor
900coj.jpg


4
358bdkg.jpg


5-6 veckor
jq2m1c.jpg


7.5 vecka, hon flyttade några dagar efter kortet togs och lade då även örat. :p
080727015.jpg



Och såhär stor är hon nu, snart 10 månader gammal. :)
2cp6x77.jpg
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Definiera "liten" haha, vacker som en dag var hon!! en fråga bara, hur mycket väger en frasse vid 8v? :D hon ser större ut på bilden än vad mina fullvuxna är nämligen ;D
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Vilka sötnosar du har :D och vilken färgskillnad på fia från när hon var liten och nu ^^ kul med nubilder också!

Såhär ser mina ut NU.
rk7u5k.jpg

Snuffas har förövrigt smugit sig upp i mitt knä och vräker i sig chips just nu :S
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

haha hon e ganska liten.. skall lägga in en bild där hon e brevi en dvärgvädur då ja e på egna datorn.. så ser hon inte så stor ut.. skulle tippa på att hon väger ett kilo ungefär, vet faktiskt inte.. vad väger en dvärgvädur? :P

idag, 1½ år väger hon 6 kilo.. kanske 7 ;D
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

ahaa okej.. tror zally väger ca 1 kg på bilden då.. ;)

här är bäbisen zally (i mollys sele) bredvid dvärgväduren molly (normalstor, lite rund bara ;D )
P1020001.jpg
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Thihi, ah då var hon ungefär lika stor som mina är nu då ;D
7 kg... :eek: jag kan inte riktigt "ta in" hur stort det är egentligen, för en kanin liksom! ^^ Måste vara himla gosigt att mysa med! :D
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

haha hon e sååå liten och söt då hon va bäbis!!

haha jo lite annat än dvärgvädurarna mina, hon väger top mer än feta katten vår..hela famnen e ju som upptagen av en kanin.. om man håller i hon leng domnar benen bort :rofl: mkt kanin att älska, underbar ras! :love:
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Alltså, om du har lust.. kan du inte Pm:a/lägga in en bild här med din kanin så stor som den är nu brevid en av dvärgvädurarna :D om det går? så kan jag se hur mycket större en sån kanin är. Funderar nämligen på att köpa en liiiiten tysk jättescheck.
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

hehe kaninerna går inte att ha tsm då loulou (den vita) e helt galen me båda hon biter osv.. molly (svarta) e rädd för loulou och zally e rädd för båda två .. men ja tog bild då zally e i rasthagen o molly o loulou e fast ;) zally är inte ens så mkt större tkr jag.. men här är dåliga bilder, de är ju ur konstig vinkel o dvärgarna e ju mkt högre upp än zally är osv.. kan försöka ta bättre ngn annan dag om jag orkar ;) (länkar då de inte är ngn bäbis bild)

loulou o zally
http://i393.photobucket.com/albums/pp14/jojjsan/S5300289-1.jpg

molly o zally (molly e mindre än loulou, ser ovanligt stor ut på denna bild)
http://i393.photobucket.com/albums/pp14/jojjsan/S5300290-1.jpg

fotade dem idag.. datumen e helt konstiga?? kameran jycklar me mej ^^ ;)


här e på loulou o molly, de är 5 år nu så jag hade inga bilder på dom som bäbisar på denna dator.. blev tvungen att fota av ett kort.. men är de inte sööta? :love:

S5300288-1.jpg


:banana:
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Bäbisbilder har jag gott om. Har haft ett antal kullar, men lägger upp de som varit/är mina. Alla är tyvärr inte i livet idag.

Puss.jpg

Ziri, f.2003

Liiina.jpg

Lina (U. Ziri) f.2005 - d. 2007

P4290048.jpg

Zack (U.Ziri) f. 2006 - d. 2006

...

Hittade inga fler just nu, letar senare ;)
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Så här såg Dennis ut när jag precis hämtat honom... tyvärr har den vita fläcken i pannan i stort sett vuxit bort.
PICT0115-1.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

Hur söööta som helst är dom, loulou och molly!! :love:

åååhå tack så jättemycket att du fotade dom "tillsammans!! ^^ :)
 
Sv: Bäbisbilder på kaniner!

.:love: :love: :love: ZACK var nog något av det gulligaste jag har sett!!!! de andra två var också jättefina :)
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: Stinaelin
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
859
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 660
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 564
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp