Bästa häst/djur pc-spelet?

Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

full fart i stallet 1 & 2, finns på piratebay :angel: fast jag har faktiskt inte laddat ner nått, datan är fullsmockad :D
är astaggad på att spelaa nått hästspel, det enda jag har är arvet från rosemondhill och det har jag klarat typ hundra miljarder ggr, så det är inte så kul längre :angel:
nån som vet nått annat kul spel?
Jag tkr "My horse and me" verkar kul , ska nog köpaa det.
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Champion Dreams som nån tipsade om tidigare! Det är helt sjukt bra! Champion Dreams kissar på Arvet från Rosemond Hill! xD
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Om 3 år är jag 30 och jag spelar också de här spelen ;)
Det är så härligt att sitta framför datorn och spela hästspel en stund på kvälllarna ;)
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

*kl*

Jag fyller snart 21. Jag avgudar sådanna här spel. Det är dom enda jag klarar av och som inte är för svåra :o
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Är det ingen som har My Horse And Me? Jag funderar på att köpa det spelet men jag vill veta i vilket format som är roligast!:D
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Jag har det till datorn. Helt okej spel, faktiskt ett av de bästa hästrelaterade jag spelat hittills, och då har jag spelat många, många hästspel. ;) Det är inte för lätt, framförallt inte när man kommer upp i de högre nivåerna. Dessutom kan man byta utseende på hästen och ryttaren, och låser upp mer kläder och utrustning ju fler uppgifter man klarar.

Minuspoäng är att grafiken är rätt krävande - på min gamla dator laggade det som :devil:. Dessutom blir det lätt enformigt i och med att det bara är banhoppning. Men som sagt, det är ett av de bättre hästspelen som finns.
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Tack för svar :laugh:
Jag har en rätt så bra dator men där har jag installerat alla sims spelen, och redan nu så tycker den inte om mig ibland :p
Jag beställde igår och det brukar komma dagen efter så jag får se idag hur datorn reagerar :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp