Bästa häst/djur pc-spelet?

GardenAngel

Trådstartare
Jag är seriös! Det är ju så mysigt o sitta o spela Arvet från Rosemond Hill eller Häst & Ponny - Varsågod och rid.

Vilka är era favoritspel? :D
Och framförallt, varför?

Och föresten, är det någon som har spelat Mitt Djursjukhus, Mitt djursjukhus i Afrika, My Pony Stables 1 el. 2? Funderar helt och fullt på att köpa ngt av dem, eller alla! :D

Ja, jag är faktiskt snart 17! xD
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Brukar inte spela sånt längre men gjorde det när jag var yngre ;)

Jag tyckte mycket om det första spelet man fick ifrån Pollux (vad det nu hette :p ). Det var himla kul kommer jag ihåg. Framförallt för att det handlade om hästar och för att man fick göra så många olika saker som hade med stall och hästar att göra. Och så skulle man ju klara olika uppgifter för att ta sig vidare etc.
Sen hade jag också Häst & Ponny spelen men där kunde man ju knappt göra någonting :p
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

På Varsågod och rid kan man ju tävla iaf! :D
Fast jag har inte splat det sen jag var... typ 10, det kanske inte är så flashigt längre? :P
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Mary King's riding star brukade jag spela jämt och ständigt förut :p Och så förstås de som du nämnde... hästspel is the shit!
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Jag tycker att Barbie-spelet (något med vildhästar) till playstation är fruktansvärt roligt.
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Åååh nu vill ju jag spela Full fart i stallet. :crazy:
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

jag har typ spelat det när jag var 8, jag tyckte det var skittufft, då iaf! :D
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

är det spelet när hon blir tsm med nån kille som sägs ha slagit en massa hästar?
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Det andra polluxspelet :love: :D

Åh, vad jag fixk en extrem tvångstanke att installera det :D
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Haha, som sagt, hästspel is da shit! :D:D:D

men r det ingen som har spelat mitt djursjukhus? Det värsta ju så skadligt askul! :idea:-lampa
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Åååh nu vill ju jag spela Full fart i stallet. :crazy:

Så hette det ju :idea:

KL

Min kompis hade ett engelskt spel där man kunde välja om man ville tävla dressyr, hoppning eller fälttävlan och sen valde man land att tävla för, ryttare och häst (är lite osäker på om man valde utrustning också?). Det var då på Playstation och det var himla kul :D
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Det är apskoj, man tävlar i dressyr, banhoppning och terrängritt. Antingen kan man byta hästar och bara tävla, eller så kan man vara ngn tjej som heter Sarah (om jag inte missminner mig), ta hand om hästen, tävla etc. Tyvärr försvann mitt spel för över ett år sen, buhu.

Ska väl tilläggas att jag fyller 18 i år och ÄLSKAR hästspel, haha!
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Det är ju jätteroligt att jaga fölungar :angel:
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Men kan man bara tävla eller har det nåt mysterium eller annan högre mening? xD
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp