Bästa häst/djur pc-spelet?

Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Skönt, för jag har oxå köpt det därifrån (*host*) men jag fattar inte hur man istallerar det.. :P
om du känner att du vill hjälpa en lite oteknisk person, så får du gärna skicka ett PM. :)
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Elak.... jag? :p

Han fick precis ett guitar hero, så jag tror inte mitt polluxspel är lika attraktivt längre, tyvärr :D

Ekorrspelet var konsigt för jag bara ramlade ner och blev uppäten av sniglar hela tiden :rofl:
Nu sitter jag och spelar spel med USAs alla delstater, första gången fick ja 4/50 :angel: Men nu kan jag nästan alla, vi har prov på Onsdag
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Kan man inte döda sniglarna?

varför vara så agressiv när man bara kan hoppa över dem? :D Det är nog dagens agressiva filmer som har påverkat dig negativt (jag vet att det är en sak som kan ses som orsak till allt negativt (det och median), så varför inte detta också? :angel: )
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

vill jag ens veta hur du hittade det? XD

Ellen, du har en bra inställning! XD
Det är ju som att allt är relativt, utan möjligen regelbundna verb, eller hur det nu är. :P
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Det är apskoj, man tävlar i dressyr, banhoppning och terrängritt. Antingen kan man byta hästar och bara tävla, eller så kan man vara ngn tjej som heter Sarah (om jag inte missminner mig), ta hand om hästen, tävla etc. Tyvärr försvann mitt spel för över ett år sen, buhu.

Ska väl tilläggas att jag fyller 18 i år och ÄLSKAR hästspel, haha!

Oooh! Det där kommer jag ihåg, det var skitskoj! :bump:
undra vart jag har lagt det någonstans?... :D
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Mobba mej inte för mitt intelektuella (vart det rätt nu?) sinne :p
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Jajust, det spelet som hela datorn körde ihop på xD

Men det är kuul! Eller ja, inte när man nördat på det 63846565 gånger om dagen så man är trött på det. Men en paus som nu och då är det kuuul :D
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

I 1:an börjar man på en skola där man får lära sig ta hand om hästar och tävlar. I 2an hamnar man på ranch och även där får man tävla och får uppdrag!
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Det lät ju tom kul!! :D

KL,
Fick hem My pony stables 2 idag, jag måste vara efterbliven, för jag tyckte det var assvårt! Jag fattade inte hurman skulle hitta spelet där man samlade bojar, ngn som vet? :P
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

KL

Oh jag älskar såna spel :D Fick ett plötsligt ha-begär..
Ska visst komma nåt nytt som heter Ride någonting.. Om några dagar.
Står på Cdon.
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

På tal om att spela med djur, har ni sett www.marsvinsspelet.com ? Man föder upp marsvin med riktig genetik och en massa olika raser, ställer ut dem mm.
Grymt kul :D :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp