Bästa häst/djur pc-spelet?

Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

HAHA men det barbie spelet älskade jag förr! En kompis hade det, och jag var sååå avundsjuk.
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Nää, inget mysterium här inte. :p Det är liksom en cup s.a.s, man rider typ 10 omgångar och i slutet är det en championship, haha.
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

I första spelet är hon iaf skötare till en häst och i andra spelet får hon köpa en. Hon bli tillsammans med en kille ja, men jag tror inte han har slagit en massa hästar?
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Jag har provat alla häst spel som jag kan hitta..

Och bäst av dem alla:

Champion Dreams (från lexis numerique)

Man kan göra så mkt!
Tävla massor och massa olika banor och man lär sig nytt osv osv.
Underbart! Jag är 22 :o


Fick nyligen händerna på arvet samt tävlingar på rosemond hill.
De spelen sög hårt... :crazy:
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

haha, jag förstår, ja, det finns på megastore.se, visst var det vad du menade? ;)
:angel:
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

har nio flera datorer? isåfall sitter han nog vid en annan och spelar det som bäst :angel:;)

Haha, aa det har vi. Fast han är hos nu pappa och jag tror faktiskt han sover så här dags, han borde det iaf :p
När han var mindre typ 8-9 avgudade han det spelat och kunde sitta i timmar och bara titta på när jag spelade, ibland fick han oxå spela men han fick bara spela mockningsspelet :angel:
 
Sv: Bästa häst/djur pc-spelet?

Haha, aa det har vi. Fast han är hos nu pappa och jag tror faktiskt han sover så här dags, han borde det iaf :p
När han var mindre typ 8-9 avgudade han det spelat och kunde sitta i timmar och bara titta på när jag spelade, ibland fick han oxå spela men han fick bara spela mockningsspelet :angel:

hahahha :rofl: du är elak ju :D
Men jag lovar, han har stulit ditt spel och sitter som bäst och spelar det hos sin pappa... :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp