Bästa luftavfuktaren?

Stinaelin

Trådstartare
Jag måste köpa en ny luftavfuktare, för den vi har luktar bränt... :nailbiting:
Det är ju en djungel, nån som har ngt tips? Den ska stå i tvättstugan, ha möjlighet att koppla till kontinuerligt avflöde och en stor tank.

Tips, någon?
 
Efter att vår tidigare avfuktare gått i pension så köpte vi en woods. Ingen jättestor modell. Den tuffar och går kontinuerligt året runt utan problem. Jag minns inte exakt men den kan nog vara inne på tionde året nu. Tanken är visserligen bara på ca 5 liter men jag har satt en slang ner till golvbrunnen så att jag aldrig behöver bry mig.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 173
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
526
Kropp & Själ Har aldrig ägt en eltandborste! Jag har dock förstått att de borstar mycket bättre än vanliga tandborstar så nu har jag tänkt...
Svar
8
· Visningar
697
Senast: cassiopeja
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 075
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp