Bästa sättet att få ett hårfritt underliv? :D

Sv: Bästa sättet att få ett hårfritt underliv? :D

Ramona, var går du nånstans? Det råkar inte vara nåt ställe som har klinik i Sthlm också? Googlade nu och hittade inga såna billiga priser nånstans.
 
Sv: Bästa sättet att få ett hårfritt underliv? :D

Men det kanske är bra att börja med och så kan man avsluta på salong?
Kommer inte ihåg hur mycket en sådan kostar så kan inte räkna på om det blir lönsamt eller ej :p

Fast om ljuset är för dåligt så ger det ju ingen effekt alls.
 
Sv: Bästa sättet att få ett hårfritt underliv? :D

Själv är jag för ljus så jag tvivlar på att det skulle fungera på mig, jag vaxar på salong a 400 kr/månad. Sgs smärtfritt både under och efter, kan sexa redan samma dag om lusten faller på. :o :D

Har testat olika salonger men den här är helt fantastisk. :bow:
 
Sv: Bästa sättet att få ett hårfritt underliv? :D

Googlade nu och hittade inga såna billiga priser nånstans.
Du får ju förhandla!! ;)

Jag hittade ett nyöppnat ställe som hade en GroupOn. Sen erbjöd de mig bra fortsättningspriser som jag prutade på.

När jag började IPL-behandlingen betalade jag 3.500:-/gången för hela fiffi och runtomkring (typ de håren jag hade som gick in på låren, magsträngen, och sådär). Det hade jag inte råd med i längden så jag var tvungen att byta ställe.
 
Sv: Bästa sättet att få ett hårfritt underliv? :D

De för hemmabruk är inte tillräckligt "starka" enligt vad jag hört.
Jag har en kompis som köpte en på Elgiganten. Hon har kört den typ varannan vecka och det har faktiskt funkat fint. Men jag tror att man måste fatta hur den ska användas och vilken styrka man ska ha den på. Laser används ju också för att sätta igång hårväxten, så gör man inte rätt kan det bli riktigt fel.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp