Bästa terrängvagn?

Johanna1988

Trådstartare
Okej, vilken är bästa vagnen för skog och mark samt att ta sig fram i snö och slask? Har egentligen inga andra krav mer än gärna nån typ av terräng/outdoorhjul.
 
Vi har en klassisk barnvagn (Emmaljunga superviking med terränghjul) och en multisportvagn (hamax outback) och jag kan ju säga att multisportvagnen är helt klart överlägsen i scenarierna som du beskriver.

Nu kanske ni ändå behöver en klassisk barnvagn, men om ni funderar på cykelvagn eller så framöver så kan det kanske vara värt att kika på en multisportvagn annars.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 861
Senast: grodan21
·
Småbarn Vi ska åka till Stockholm i helgen med våra två 2,5-åringar. Vi kommer bo på hotell och tar gärna emot alla tips ni har om aktiviteter...
2
Svar
20
· Visningar
1 403
Senast: julgrisen
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
25
· Visningar
861
Senast: Sol
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 503
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp