Vår nästa bil

Mitsubishi Outlander uppfyller dina krav. Den är stor på alla håll dvs stor bagage och stort baksäte och finns som laddhybrid.

Jag tror att den är billigare än en Volvo och kommer kännas mindre lyxig än v90 som ni har idag.
 
Om man inte är rädd för reparationer.
Peugeot 307 SW.
Den har 3 riktiga säten i bak och sätena går att flytta runt.
Den får också dra 1500kg på B-körkort och drar ca 0,7 l per mil.
Man åker jättebra - men det är ju Peugeot med sina inbyggda trassel.
Jag älskar min och den skall lagas, igen.
 
Mitsubishi Outlander uppfyller dina krav. Den är stor på alla håll dvs stor bagage och stort baksäte och finns som laddhybrid.

Jag tror att den är billigare än en Volvo och kommer kännas mindre lyxig än v90 som ni har idag.

Att den känns mindre lyxig än en Volvo gör inte mig något, frågan är vad sambon tycker 😄 Jag sätter upp den på listan över bilar att kolla på 👍
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 353
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 866
Senast: Wille
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 053
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp