Bukefalos 28 år!

Bäva månde SD

Nä det är inte unikt. Det är så lagen är skriven. Ingen annan än statsministern kan sparka ministrar. Det unika är att en minister har haft kontakt med ordförande i den svenska grenen av Grå vargarna, ett turkisk fascistisk och våldsbejakande ungdomsförbund. Vidare har ministern jämfört Israels behandling av palestinier med Nazitysklands agerande mot judarna :eek:. Nu har han fått sparken iaf. Sånna ska inte sitta i en svensk regering det begriper vi väl alla :). Men man rekryterar ingen ersättare ur mångfalden iaf
Nej, sådana ska inte sitta i regeringen.
Reagerade på skadeglädjen i ditt inlägg som om detta skulle vara nått som inte hänt förr.
 
Nej, sådana ska inte sitta i regeringen.
Reagerade på skadeglädjen i ditt inlägg som om detta skulle vara nått som inte hänt förr.

Nja en påtänkt ministier Cecilia Stegö Chilò rök väl för att hon inte betalat tv-licensen vill jag minnas.
 
Fy fan vilken rasistisk skit du skriver. :mad:

Vilken "ras" tillhör Kaplan, exakt?

För övrigt har väl hans insatser som bostadsminister inte varit någon kioskvältare direkt och eftersom han också är IT-minister så får man ju även fråga vad han gjort för it-tekniken i landet.
Hans tid har väl mest präglats av resor hit o dit (ofta till Turkiet) men realpolitiskt har han väl varit en flopp trots sitt eget påstådda "breda kontaktnät".
 
Senast ändrad:
Vilken "ras" tillhör Kaplan, exakt?

För övrigt har väl hans insatser som bostadsminister inte varit någon kioskvältare direkt och eftersom han också är IT-minister så får man ju även fråga vad han gjort för it-tekniken i landet.
Hans tid har väl mest präglats av resor hit o dit (ofta till Turkiet) men realpolitiskt har han väl varit en flopp trots sitt eget påstådda "breda kontaktnät".
Lövet såg ut som en konflikträdd papegoja :laugh::rofl::rofl::rofl::laugh:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article22656628.ab
Det är en riktig pajasregering vi har som styr Sverige. Tror dom där rören verkligen att vi väljare är dumma i huvudet och har noll i IQ när om står där och ordbajsar sin skit. Att dom inte skäms. Hela världen måste ju skratta åt den svenska regeringen.

Å nu ska Vattenfall sälja av den tyska brunkolen. Kommer ni ihåg när kolnisse stod och hade en kolbit i handen och sa att brunkolen ska stanna i jorden. Nu ska han plötsligt vara med och godkänna affären. Det är bara lögner hela tiden från MP. Bromma Flygplats som skulle läggas ner blir kvar i över 20år till. Förbifart Stockholm skulle ju inte byggas, byggs nu för fullt. Kärnkraften skulle bort, finns fortfarande och den är uppgradera i dom flesta reaktorer. Å så nu denna "poppis-Kaplan" som dom har varit med om att sparka och sedan hyllar man honom till skyarna. Allt går ju åt helevete för dom. Det är väl ingen jävla lek att styra ett land
 
Vilken "ras" tillhör Kaplan, exakt?

För övrigt har väl hans insatser som bostadsminister inte varit någon kioskvältare direkt och eftersom han också är IT-minister så får man ju även fråga vad han gjort för it-tekniken i landet.
Hans tid har väl mest präglats av resor hit o dit (ofta till Turkiet) men realpolitiskt har han väl varit en flopp trots sitt eget påstådda "breda kontaktnät".
Här är sanningen om "poppis-Kaplan"
http://www.aftonbladet.se/debatt/article22656079.ab
 
Lövet såg ut som en konflikträdd papegoja :laugh::rofl::rofl::rofl::laugh:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article22656628.ab
Det är en riktig pajasregering vi har som styr Sverige. Tror dom där rören verkligen att vi väljare är dumma i huvudet och har noll i IQ när om står där och ordbajsar sin skit. Att dom inte skäms. Hela världen måste ju skratta åt den svenska regeringen.

Å nu ska Vattenfall sälja av den tyska brunkolen. Kommer ni ihåg när kolnisse stod och hade en kolbit i handen och sa att brunkolen ska stanna i jorden. Nu ska han plötsligt vara med och godkänna affären. Det är bara lögner hela tiden från MP. Bromma Flygplats som skulle läggas ner blir kvar i över 20år till. Förbifart Stockholm skulle ju inte byggas, byggs nu för fullt. Kärnkraften skulle bort, finns fortfarande och den är uppgradera i dom flesta reaktorer. Å så nu denna "poppis-Kaplan" som dom har varit med om att sparka och sedan hyllar man honom till skyarna. Allt går ju åt helevete för dom. Det är väl ingen jävla lek att styra ett land
Vad är det som är så roligt?
 
Nu har regeringen och de flesta oppositionspartierna anammat så många av SD förslag från förra valperioden,

Fel, ett uttalande om för det mesta görs av så kallade nyttiga idoter


Att Sverige inte kan ta emot fler än vad vi kan integrera är en sanning som man nu accepterat,

Nej, du har alltid tyckt så. Det är inte samma sak som att andra gör det.

Att bostadsbristen är skriande, ja rent av katastrofal inser ju tom LO vars byggnadsförbund passar på att driva på konflikten.

Korkat vore annat.. du brukar ju gilla marknadskrafterna annars, du vet tillgång och efterfrågan. Blev det plötsligt fel nu?

Jag hatar att säga, vad var det jag sade.

Nej det gör du inte alls.. tror du faktiskt tycker om att säga det du säger annars skulle du inte göra det så ofta


Och, vi har bara sett början på problemen.

Säg inte det, kanske slutet. Eller hur lång blir nästa banning?

.

i all ödmjukhet, golit
 
Vilken "ras" tillhör Kaplan, exakt?

För övrigt har väl hans insatser som bostadsminister inte varit någon kioskvältare direkt .

Tja han överglänser åtta år av icke existerande borgerlig bostadspolitik. Men det gör å andra sidan vilken femåring som helst i sandlådan.

Förlåt, att inte bygga bostäder är ju också ett politiskt val...
 
Tja han överglänser åtta år av icke existerande borgerlig bostadspolitik. Men det gör å andra sidan vilken femåring som helst i sandlådan.

Förlåt, att inte bygga bostäder är ju också ett politiskt val...
Ja, visst är det konstigt att han fick sparken. Det är ju det jag säger en riktig pajas regering som styr landet. Begriper du varför han fick sparken?
 
Tja han överglänser åtta år av icke existerande borgerlig bostadspolitik. Men det gör å andra sidan vilken femåring som helst i sandlådan.

Förlåt, att inte bygga bostäder är ju också ett politiskt val...

Bwaaaahhhaaahaa :D:D, du menar att den gedigna satsningen med 5.5 miljarder :p skulle ha någon som helst påverkan på bostadsbyggandet? Som jämförelse (om du missat läget liksom) kostar Mall of Scandinavia inkl projektkostnader ca 5.8 miljarder :angel:
 
Fy fan vilken rasistisk skit du skriver. :mad:
Rasism är ju att stoppa människor i nöd vid våra gränser. Här har Sverige skrivit under mänskliga rättigheter som tex att alla som är på flykt har rätt att komma in i vårt land och söka asyl. Vid våra gränser säger en av våra lagar att du o du o du o du o du o du o du o du o du får inte komma in i landet medans du däremot får komma in i landet o söka asyl. Det är väl om nått rasistiskt när dom kommer ifrån samma krig. Fy fan vilket land Sverige har blivit. Se till och få bort den där pajas regeringen istället för att anklaga mig för rasism. Det är ju dom som är rasister inte jag
 
Det är fortfarande mycket mer än ingenting.
Den diskussionen har redan avhandlats ingående av golit och lbb. Vg. gör ett sök så får du förklarat incitamenten för att bygga något över huvudtaget. Kan man inte göra en vinst så kan man inte bygga och förlora pengar på affären. Vad är det för mening med att bygga små lägenheter som ingen i målgruppen (studenter och invandrare) kan hyra?
 
Den diskussionen har redan avhandlats ingående av golit och lbb. Vg. gör ett sök så får du förklarat incitamenten för att bygga något över huvudtaget. Kan man inte göra en vinst så kan man inte bygga och förlora pengar på affären. Vad är det för mening med att bygga små lägenheter som ingen i målgruppen (studenter och invandrare) kan hyra?

Jag visste inte att jag behövde ditt tillstånd att delta i en diskussion. Är det en ny regel?
Och sluta förminska mig.
 
Jag visste inte att jag behövde ditt tillstånd att delta i en diskussion. Är det en ny regel?
Och sluta förminska mig.

Ber om ursäkt.
Tyckte bara det var onödigt att fylla tråden med saker som redan grundligt dissekerats av herrar vänster och höger.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp