Bajsar i krubban!!!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare chilipop
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 485
Sv: Bajsar i krubban!!!!

Jag började med transportkrubba, som man kan plocka bort när "lortpelle" ätit klart! Fast det var ju ett tips, jag tror jag ska hänga upp krubbor i hörnen, så det blir lättmockat.:rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Bajsar i krubban!!!!

Ha ha min häst gjorde också det... kändes ju liksom bara inte frächt. Men det enda var att helt enkelt byta plats på krubban så var det inget problem längre... Så byt plats han kommer förmodligen fortsätta bajsa påsamma ställe.
Lycka till!!!
Mvh Emma

Liknande trådar

Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 152
Senast: Mint
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 428
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka