Bakgrund Insta

Jag blir tokig! Fortfarande svart bakgrund. Men det som stör mest är ju att det bara går att scrolla en bild i taget, inte flödet liksom.
 
Jag fick också svart bakgrund nu på min iphone. Men bara på startsidan, inte på övriga sidor. Sjukt störande.

edit: Jag får inte fram nåt ljud heller. Förut kunde jag scrolla tills jag hittade ett inlägg med ljud avslaget och klicka på det. Nu går inte det. Så less på att det ska ändras till sämre hela tiden. :(
 
Jag fick också svart bakgrund nu på min iphone. Men bara på startsidan, inte på övriga sidor. Sjukt störande.

edit: Jag får inte fram nåt ljud heller. Förut kunde jag scrolla tills jag hittade ett inlägg med ljud avslaget och klicka på det. Nu går inte det. Så less på att det ska ändras till sämre hela tiden. :(
Ja så är det för mig också, svart på startsidan.
 
Det låter ju mer som att det blivit något knas i uppdateringen. Har ni senaste versionen av iOS?

Vad totalt udda att det ska skilja så mellan Iphone och Android app.

Det var därför jag var nyfiken om det var så på alla Iphone. För att jag tyckte det var udda.

Det är jättevanligt att det skiljer i mindre funktioner mellan Android och iPhone-versionen av appar. Jag har både iPhone och Samsung, och det kan vara rätt irriterande när "den bästa versionen av appen" finns till iPhonen som jag verkligen inte tycker om att använda...

Sen rullar man ju sällan ut uppdateringar i båda system precis samtidigt, ifall något skulle strula och kräva extra resurser. Förändringar brukar ligga med en vecka eller två emellan.
 
Jag hade det där, svart bakgrund, en bild i taget och texten ovanpå för en månad sedan. Sjukt irriterande. Försvann efter en vecka. Jag tror att det är Instagram som testar ny layout, det är nog inget fel på telefonen. Iphone 12 mini.
 
Nej. Var hittar man den?

Screenshot_20220714-090607_Chrome.jpg
 
Jag fick också svart bakgrund nu på min iphone. Men bara på startsidan, inte på övriga sidor. Sjukt störande.

edit: Jag får inte fram nåt ljud heller. Förut kunde jag scrolla tills jag hittade ett inlägg med ljud avslaget och klicka på det. Nu går inte det. Så less på att det ska ändras till sämre hela tiden. :(

Nu har det plötsligt gått tillbaka till hur det var förut och både ljud och ljudikon är åter. Knepigt!
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 030
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
946
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 459
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vet ni om man kan pausa händelser från en viss person som kommer upp i messenger en tid? Är det vi så fall i facebooks inställningar...
Svar
7
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp