• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chequille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 400
Sv: Bakir ox

Tack o tack o tack:bow:
jodå, de går å läsa:) kanske va chantina då, fast dom stavat fel på allbreedpedirgee.com för de va också ett stoföl fött 94:idea:

vart får ni tag på all fakta förresten..?

Senast ändrad av en moderator:

Tack o tack o tack:bow:
jodå, de går å läsa:) kanske va chantina då, fast dom stavat fel på allbreedpedirgee.com för de va också ett stoföl fött 94:idea:

vart får ni tag på all fakta förresten..?

I mitt fall tog jag reda på "alla" utställningsresultat fram till 1991 och la upp dem i ett kartotek.Har försökt uppdatera med excel men de senare åren har det inte publicerats fullständiga resultat så det har gått väldigt trögt.

jaha:) började intressera mej för avel och släktsdrag och sånt först när jag skaffade min arab, så jag är helt nybörjare och vet ingenting:D de är ju riktigt kul! tycker att dom borde ha något slags register på sahf's hemsida (ungefär som dom har på svensk ridponny..) så man ser alla registrerade hästar , deras stam och vem som äger dom.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 710
Senast: Dentaku
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: grodan21
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka