Bukefalos 28 år!

Baklucka i baklås

Bakluckan på min Volvo v 40 gick i baklås igår. Det har hänt en gång tidigare för ett par år sedan, då fixade en stallkompis det. Nu har jag bytt stall och kan inte fråga igen. Någon som har tips på vad jag kan göra? Jag har ju med egna ögon sett hur det fixats utan att fälla ner baksätet och krypa in den vägen så jag vet att det går, men kommer inte exakt ihåg vad hon gjorde.
Haft liknande problem (inte Volvo) där passagerardörren först inte gick att låsa upp och sen gick förardörren inte att stänga. Elektriskt fel som var lätt åtgärdat.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 198
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 971
Senast: Yrsel
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 087
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 731
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp