Balklänningar i Göteborg

Citrina

Trådstartare
Är det någon som har förslag på affärer i Göteborg där man kan köpa, eller hyra, balklänning till studentbal?

Jag googlade "balklänning Göteborg" och fick 43 700 resultat. ;)

Skämt åsido - det fanns massor av butiker och firmor. Bara att googla loss!

Jag googlade "balklänning Göteborg" och fick 43 700 resultat. ;)

Skämt åsido - det fanns massor av butiker och firmor. Bara att googla loss!

Jag är värdelös på att googla hittar bara nätbutiker. Tänkte därför kolla om någon kunde rekommendera någon affär.
Men tack för tipset :)

Jag rekommenderar Ramona Design uppe på Kungshöjd. Jag har köpt flera balklänningar där och är alltid så supernöjd med servicen personalen ger. De tar verkligen fram klänningarna som sitter bäst på ens kroppsform. Har aldrig varit missnöjd på det stället.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Min bror skall gifta sig i sommar. Jag äger ingen lite mer uppklädd klänning. Detta är nu ett problem. Var köper man en snygg...
Svar
13
· Visningar
688
Senast: Badger
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Lingon
·
Mat Är det någon som har tips på en lyxigare resturang i Göteborg? Tänker att jag kan betala två till tre tusen för två peronser. Letar...
Svar
12
· Visningar
686
Senast: grodan21
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
742
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner