Baloubet... ?

T

Totte

OM ni hade haft ett Baloubet-sto, vad hade ni funderat på att betäcka henne med? Hon är av god typ, rör sej trevligt och hoppar naturligtvis bra... ;)
 
Sv: Baloubet... ?

Hingstvalet i mitt fall hade nog berott en hel del på vad det är mer i stammen på henne. Att bara veta hingstens sida säger ju inte så mycket om vad som kan förväntas av en avkomma. Man måste veta mer om sto sidan i stammen.
 
Sv: Baloubet... ?

Håller såklart med Masse. Vad har du i andra och tredje-led? Hur ser hon ut i modellen? Hur är hon i temperamentet?

Contender och Baloubet funkar ju bra. Landadel-blod likaså. Balsandra som vann bundeschamp var ue Sandro...

En sak är säker - jag hade varit kräääääsen. ;)

Själv skulle jag vilja ha tag på Baluobet till ett av mina yngre ston men ryktet säger att det frysta inte är så bra och då är det lite mycket pengar...
 
Sv: Baloubet... ?

På stosidan skulle det isf vara hingst e. Cor de la Bryére och fullblod.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 154
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Mia_R
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Ketrawzc
·
Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
3 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp