Bananfläck

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare BernT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 678

BernT

Trådstartare
Hur får man bort bananfläck? Är en liten på en jacka, ska jag ta galltvål? Har flytande galltvål hemma. Bleker det? Är en färgglad jacka så vill inte få en ljusare fläck på.

Hur får man bort bananfläck? Är en liten på en jacka, ska jag ta galltvål? Har flytande galltvål hemma. Bleker det? Är en färgglad jacka så vill inte få en ljusare fläck på.
Använder galltvål till lite diverse fläckar. Det bleker inte.

Edit: ingrodda fläcka brukar jag låta stå i galltvål och vänta ca en halv dag innan jag sköljer ut.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har en klassisk, lång "mammakorv" (som de numera kallas). Dvs en lång dunjacka. Den är fylld med 90% ankdun och 10% anfjäder. Jag... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 925
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Efter diskussion med en bekant. Hen säger att maxdosen som står på FASS är vad man lagligt får ta/skriva ut och om en läkare skriver ut...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: Rosett
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
363
Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
389
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka