aemaria

Trådstartare
Nu i deklarationstider behöver man ju ett bandID. Min sambo har BankID på sin datur, nu är min fundering om denna är personlig eller om jag kan skaffa ett lösenord och kunna logga in på min dator?

//Åsa

Sv: BankID

Tack! Tror dock jag ställde frågan lite oklart, det jag undrar är om man kan vara två BankID-användare på samma dator?

//Åsa

Sv: BankID

Ah, ja det är inga problem att två (eller fler) personer har varsitt bank-ID på samma dator =)

Om det är samma bank och samma lösning så i alla fall för Swedbank så delar man då på 'samma nedladdade program', och väljer användare i en rullist när man väljer att använda det.

Om det är olika banker kanske du behöver ladda ner 'dubbla program' dock. Kolla med din bank/på din banks hemsida =)

Liknande trådar

IT & mobiler Det är dags att uppdatera appen, men jag har inte skaffat pass eller nationellt id vilket betyder att om jag behöver skaffa nytt bankid... 2
Svar
25
· Visningar
1 196
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka