Bantningskompis!

Status
Stängd för vidare inlägg.

elaktroniqe

Trådstartare
Hej! Jag är en överviktig tjej som gått upp i vikt senaste åren pga. vissa omständigheter, och nu vill jag gå ner till min normalvikt igen.
Jag bestämde mig i oktober för att jag skulle börja träna och äta sund mat, men detta gick i stöpet då jag den tionde november var med om en allvarlig ridolycka där jag bröt lårbenet, krossade fotleden, skadade lungorna och bröt näsbenet.
Detta resulterade i att jag fortfarande inte kan gå ordentligt och jag har snarare gått upp i vikt istället för att gå ner som jag ville.
Men jagkan åtminstone gå med en krycka och har börjat försöka gå en sväng några gånger i veckan, vissa dagar kan jag dock inte gå alls pga. smärta.

Men, nu har jag gett mig f*n på att jag ska gå ner i vikt, och att jag ska börja träna i den mån jag kan.

Ska börja med 5:2 nästa vecka då jag bara hört gott om det och det verkar passa mig.

Någon som också kämpar med vikten/vill börja kämpa med mig? Jag behöver en pepp-kompis eller flera och någon man kan lufta tankarna med! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Både jag och sambon behöver gå ner i vikt för hälsans skull, men barnen behöver absolut inte det. Smidigast för oss vore ju att räkna...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 477
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka