Bar i Malmö?

marengo

Trådstartare
Har en kompis från Norrland på besök i Malmö och känner för att dra till någon bar/krog ikväll, men har noll koll vart man kan gå. Någon som har förslag på något bra ställe? :)

Fagans (stavas det så?) är alltid trevligt, men tror det är 23 eller 25 där? En irländsk bar.
Annars är Lilla Torg fyllt av trevliga utseservringar där man kan ta ett par glas.

Hur gamla är ni? :) Och vad för "typ" av barer gillar ni?

Vi är 20, så det kanske inte går då, annars lät ju irländskt trevligt! :)
Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi gillar, jag brukar inte gå ut och ta en öl bara, när jag går ut är det alltid på klubb.

Jag gillar Chokladfabriken som ligger i närheten av Möllan :) Annars, som andra redan skrivit, är Lilla Torg himla mysigt

/Vanemässig Malmöbesökare från Norrland :D

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
751
Senast: Hajfisk
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 076
Senast: Cambrie
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 286
Senast: Anna-Bella
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka