bara en sista täckes tråd från mej..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lemieux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 699
Sv: bara en sista täckes tråd från mej..

Haha jooo!
Jag vart också helt förvånad! :D :p Men det kanske är för att det bara är ett fleece... Fast å andra sidan så brukar helhals fleece ändå kosta drygt 1000 spänn!

Den där sidan har jag letat efter länge :bow:

kryptisk skrev:
Hade inte en aaaaning om att C startat en internetshop :D ! Är på travshopen typ varje vecka, bor bara 2 km bort...Nu kan jag ju sitta hemma och kolla innan och inte behöva vela så mycket i affären! Ett extra + är ju att de flesta täcken finns i 0 och 5 cm när pållan behöver 130 cm...Övriga handlare i närheten t.ex. H**ks och Sh*rpm*n har ju bara 115, 125 osv.
//marti

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 358
Senast: Fiorano
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 465
Senast: Lisa2014
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 507
Senast: pews1972
·
Trädgård & Växter 1/4 får vi nycklarna till vårt nya hus. Till huset hör en trädgård om ca: 1100kvm som är byggd i etage. Jag funderar på vad vi skall...
Svar
10
· Visningar
2 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka