Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det går inte att sitta, inte ligga, inte sova... Eller, sova går bra, men själva somnandet är ju en evighetsprocess av vändande och vridande för att hitta en ställning som är... ja, bekväm vore ju synd att säga, men åtminstonde mindre obekväm...
Tycker jag verkar ha kommit ganska lindrigt undan under min graviditet men sista dagarna har det bara smällt till och jag har fått jätteont i ryggen... Har utan problem kunnat mocka båda boxarna i stallet men nu måste jag ta en paus efter halva första boxen för att orka med den andra...
Lider med dig. Vet hur det känns. Förhoppningsvis går det snart över. Jag har problem när jag ska lägga tvååringen. Jag bör ligga blixtstilla i 45 minuter för att han ska somna. Men då minsann kommer förvärkarna som ett brev på posten och går rakt ut i ryggen. Pina. samt att lillesyster naturligtvis ska börja röra på sig när det slappnar av=kissnödig.
"gärna ett kompani med ungar bara jag slipper vara gravid"
Gravid - 1år
Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Juridik & Ekonomi Nu räknar du ju bara hur stor del av utgifterna som täcks av varje enskild inkomst, rundar av och multiplicerar samma siffror igen och...
Hästmänniskan Inte jag heller. Aldrig! Visst är det mycket som inte går på försäkringen men så tacksam för att försäkringen tagit sin del när behovet...