Bara måste visa.. benskydd

Sv: Bara måste visa.. benskydd

Jag byter gärna bort dom mot ett par knallrosa i större storlek......

Åhhh oxå häftigt... S är ju de på bilden...synd...ville haft M...

En i mitt stall har sånna. De var tydligen itne så bra i kvaliteten... :crazy:
De är itne så värst snygga heller :crazy:

Hade de varit i silver och jag hade köpt dem direkt!!!

Snacka om att folk hade stört sig på dem :devil:

Åh, det hade ju varit något. Har ett par vita davies som jag har som vardagsskydd. Kanske borde byta ut dem. Hemma ser ju bara grannarna oss när vi rider, och de kanske skulle uppskatta lite flärd. Vore nog tjusigt till en svart häst, eller vad tror ni... :D

95johsv skrev:
Hade de varit i silver och jag hade köpt dem direkt!!!

Snacka om att folk hade stört sig på dem :devil:

Nog tur de inte var i silver, då hade vi ju slagits om dem. farliga med auktioner, man måste bjuda över andra hugade och jag hade varit TVUNGEN att ha dem om de varit i silver, att matcha mina Davies boots med (silverglittriga). Och de är i rätt storlek för små gracila arabben med. Så bara färgen som var fel =)

Och apps, hade retat livet ur folk :devil:

Fasen alltså, jag har ju ett par guld-glittriga davies boots, nu vart jag bra sugen på att köpa skydden med :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 316
Utrustning *osäker på om jag lagt rätt, då den inte är helt "ren" utrustningsfråga men samtidigt tyckte jag inte att den passade in någon...
Svar
12
· Visningar
2 373
Senast: WildHorse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
989
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka