Barbackasadlar/paddar/annat (behöver tips!!)

Nea_

Trådstartare
Hej!
Jag ska börja rida hästen lite barbacka nu men för bådas vår skull så vill jag ha något bra under ändalykten som inte går på flera tusen eftersom hon inte är min egen.

Har funderat på ett tjockare schabrak och en täckgjord men då fröken är rätt het så vill jag inte ha något jag kanske måste justera under turen..sitter jag av tar jag troligen mig inte upp igen:rofl: tror inte hon står still medan jag bökar till schabrak och gjord...så grejerna bör sitta ihop hehe
Red hos en vän som liten som hade typ en tjock vadderad teddyvojlock som hade sadelgjord och stroppar..kanonbra men dessa verkar omöjliga att få tag på. De jag nu hittat är barbackasadlar i fårskinn och svindyra paddar, jag behöver inte ha någon sådan lyxvariant och jag ORKAR inte sy själv. Vet någon av någon variant som inte går på flera tusen? kram på er!

Sv: Barbackasadlar/paddar/annat (behöver tips!!)

Såg en barbackagjord på H**ks nu när jag va inne på deras sida, tänkte själv kanske köpa en sån :)

Sv: Barbackasadlar/paddar/annat (behöver tips!!)

Tack för tipsen. Har nu hittat en ridgjord som jag ska testa på henne med ett tjockt schabrak. Hehe hoppas jag slipper sitta av under turen bara för då är risken stor att jag får gå hem, hon är dålig på att stå still lilla fröken men vi jobbar på det!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka