Bukefalos 28 år!

Barn är så härliga!

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Dropdead

Jag har datorn i köket, så jag sitter framför buke medan min son på 5½ år och hans dagiskompis på 4½ tittar på film i vardagsrummet intill.

Jag hör dem prata om en tös som är med i filmen och de lovordar henne MYCKET och VÄL!

"åh, jag blir nästan kär i hon!", säger den ene
"jag vill pussa hon på munnen!" säger den andre
"jag vill gifta mig med henne!" säger den förste igen
"jag med!" svarar den andre

Jag blev så nyfiken att jag var tvungen att smyga mig in i vardagsrummet för att ta reda på vem den vackra kvinnan var, som nyss fått två nya fästmän...

och vem var det?














- Jo - Kajsa Anka!!! :D

/Anna
 
Sv: Barn är så härliga!

åh näää! fy sjutton vad gulligt! :love: jag har nog aldrig hört något sötare :love:
 
Sv: Barn är så härliga!

JAg förstår inte det charmiga i det hela... :/ sry
 
Sv: Barn är så härliga!

:rofl:

Att det var KAJSA ANKA och inte nån vanlig söt liten tjej de blev småkära i kanske? :smirk:
 
Sv: Barn är så härliga!

Åååh! :love: Så underbart sött.

Barn är för härliga alltså. Igår på jobbet fick jag höra av en liten flicka:
"jag vet inte....vi kanske ska åka till Thailand nu... Mamma har ju vunnit hundra kronor!" :D
 
Sv: Barn är så härliga!

Underbart :)
Skriv ner och spara det nånstans, så kan du berätta det sen på hans bröllop (när han är vuxen och ska gifta sig med en människa alltså ;))
 
Sv: Barn är så härliga!

Haha, ja, han kommer få en hel bok med kommentarer som slinkit ur honom genom åren när han blir större... ;)

En annan godbit kläckte han ur sig häromdagen "Mamma...(lång, fundersam paus)...hur kom det sig att jag föddes till ett barn som bara tänker på uppfinningar hela tiden??? :confused: " :D Och han var verkligen JÄTTEDYSTER och fundersam över detta. Så jag fick trösta honom med att det bara var bra om man var uppfinningsrik och kunde hitta på nya saker.. :smirk:
 
Sv: Barn är så härliga!

åå barn är så söta :love:
Det är just de där små sakerna som lyser upp ens dag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Människor tycks vid den här tiden på året flyta runt i någon annan värld än den dom i själva verket lever i tack vare sommarens...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp