Barn som ljuger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barn som ljuger

amkm skrev:
Jag ska även tillägga,att under dessa tre veckor så missade dottern två hoppträningar och en dressyrträning och en träningstävling i hoppning.Hennes ponny reds då utaav en annan tjej i stallet.
Först var hon tvärsur på mig,men sen insåg hon ju att hon kan bara skylla sig själv..

Skulle tro att du o jag är av "samma andas barn"... ;)
 
Sv: Barn som ljuger

Är det utegångsförbud så är det.Och som hästtjej så har hon ju flest kompisar i stallet..Å ska det då vara kännbart så.. ;) :angel:

å andra sidan,visst fick jag ta mer då,dvs jag var ju den som gjorde all grundskötsle på hennes häst,men det tar jag,jag ville att hon skulle lära sig ngt..
Och nu under dessa två år,så har endast 1 till utegångsförbud hunnits med,även då,när hon ljög..Och åter igen så missade hon en träning. ;)
Nu är det inte lika kul längre,för givetvis så är hon ju inte sämre än att hon kan erkänna att det är pga henne själv som hon inte får "vara med" de andra.. :smirk:
 
Sv: Barn som ljuger

jag är bara nitton år själv, men jag kan berätta att när jag var liten så bet jag ALLTID andra barn. jämt. det spelade ingen roll vad min mamma gjorde, jag fortsatte ändå.
så tillslut fick hon bita mej. eftersom att jag inte förstod att det gjorde ont. (eller ja, det var ju rätt uppenbart eftersom dom andra ungarna började gråta. men ändå.)
jag bet aldrig nån igen.

bara en liten parantes :angel: :smirk:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 081
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 532
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 771
Senast: Lobelia
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 735
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp