Barnflicka

Guldaskig

Trådstartare
Nu ska jag försöka vara vuxen och göra en tråd på förälder :D (hör egentligen till ÄU)

Jag ska vara barnflicka åt två tjejer i sjuårs-åldern och behöver väl egentligen lite tips och råd på vad man kan göra med dem och hur sjuåringar är i största allmänhet! Självklart är alla olika och tycker om olika saker men något borde ju alla som är sju år ha gemensamt :p

Jag minns väl att jag tyckte om att leka med dockor och barbie i den åldren... tror jag?

Sv: Barnflicka

Är det i sverige eller inte?
Att vara ute och leka är ju alltid bra. Dagens barn behöver komma ut mer.

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 059
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 123
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 141
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 322
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka